Saturday 20 October 2012

Menulis,malam dan kesejukan


Kali ini aku kembali menulis, terus-terusan aku menulis. Menulis untuk aku terus sedar tentang kewujudan aku disini. Aku menulis untuk terus aku bergembira, untuk hilang duka. Ditemani lagu yg indah, aku terus menaip di papan kekunci ini. Ya, ini laptop aku yg terbaru, setelah yg lama di ambil tanpa kebenaran oleh orang lain. Naik terus ke awan, menemani malam sepi, sambil di selubungi awan , aku direndam kesejukan malam. Kesejukan menerkam dalam daging, terus ia menerjah aku ke tulang sehingga aku di perangi ke sel-sel badan ku. Aku harus berhenti berharap, bukan dia yg aku mahu, bukan dia yg aku perlu. Aku masih sejuk, ditemani selimut dan bantal empuk, aku hampir hanyut malam ini, dan aku perlu terus hanyut agar aku dapat berjumpa dgn hari esok. 
Selamat Malam.

No comments:

Post a Comment